Londonfararane

Londonfararane

tirsdag 8. mars 2016

Første veka

Denne veka har det vert mykje av det å kunne observere kva dei gjer, korleis dei behandla pasientane og rutinane på ting som foregår på sjukeheimen. 

Det vi har gått gjøna på sjukeheimane, har vi lært mykje av i frå før av på skulen og i praksis. Eg har fått sett fleire negative side med å kunne behandle og dårlig oppførsel frå pleiarane til pasientane. Eg har reagert og har nekta det å kunne vere med på enkelte ting, fordi at eg føler det er ein feil måte å kunne hjelpe pasientane på. Det eg har fått kunne sjå der, er ting som eg ikkje ville ha gjort, det eg ville ha gjort er å kunne funne fleire og betre tiltak til å kunne gjere og det å løyse eit problem på. Men det er ikkje berre negative side eg har fått kjennskap til i frå sjukeheimen, det er fleire positive side også, det er aktivitetar og teknikkar ein finn på med pasienten, det har vert mykje å ha lært av pasienten og pleiarar. 
Vi ser store forakjellar i frå sjukeheimar i frå Norge og her i England.

Her i London, er det strenge reglar på kva vi studenter får lov til å vere med på. fram til hit har vi observert stell, vi har snakka mykje med dei eldre, servert te og målt blodtrykk daglig. 

Meg og Birgitte har forskjellige arbeidsplassar, på Knights Court Nursing Home der Birgitte jobbar, er det ein aktivitetsplan for heile veka: 
 

På Sedra Nursing home, der eg jobba, har vi også ein tavle der det står aktivitetar, kva dag det er, dato, åratal og kva vær det er ute. 
Dette er ganske greit å kunne ha, slik ein kan ha oversikt over kva som skje i løpet av dagen.  
 
- Silje og Birgitte. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar