Londonfararane

Londonfararane

torsdag 17. mars 2016

Helga i London

Åååh det trengte vi. Etter å ha jobba va det godt med helg. Jobben, reisinga og alle inntrykka her nede tar virkelig på. Middagslur kvar dag er virkelig nødvendig og eg føle meg like sliten dagen etter. Men vi har det bra, eg har nok lært meir på denna turen enn eg har på noken andre tura og praksisplassar. Helga brukte vi på london eye, busstur rundt i London og Oxford street. London eye var ekstremt fint, vi tok masse fine bilder og fekk med oss eit frieri i "heisen" vedsida av oss. Bussturen var fin den og, men var litt kaldt og vi var vel mest gira på å komme oss på Oxford. Eg såg for meg masse shopping på oxford men kom faktisk heim med tomme hender. Butikks med masse mennesker og rot er ikkje noke for meg, og vi var slitne. Søndagen var vi på eit handlesenter litt unna oss, vi gjekk også på resturant ilag med dei andre frå Førde, dale og Florø. Så alt i alt har vi hatt ei fin helg, og vi har fått lada litt opp til ei ny veke med praksis.


-Marte Tonning

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar