Londonfararane

Londonfararane

tirsdag 8. mars 2016

Northwood Nursing HomeđŸ«đŸŒżđŸ‚

DĂ„ er eg ferdig med min sjuande dag i praktisk her i London. Eg er utplassert pĂ„ ein sjukeheim som heiter Northwood Nursing Home, det er ein privatsjukeheim, som vil seie at dei sjĂžlv betalar for Ă„ bu der. Her finner vi pasientar med ulike behov, psykisk sjuke, dement, eller ulike typar skader. Sjukeheimen har 3. etasjar med tjue rom. Den ligger i eit byggefelt i Nortwood, 1time i fra der eg bur.   

Arbeidsdagene her pĂ„ Nortwood er ganske sĂ„ like praksisdagane eg hadde pĂ„ FĂžrde helsetun sist praksisperiode, der vi byrja med rapport i 08.00-tida. NĂ„r vi var ferdig med rapporten, har vi "tea time", som dĂ„ke sikkert veit gĂ„r det mykje i tea her i England. Dagane gĂ„r eigentleg i  Ă„ pleie pasientane utifrĂ„ deiras behov. Det er veldig spennande Ă„ sjĂ„ kordan andre land arbeidar, eg er sjĂžlv overraska over hygienen her nede, sjĂžlv om det er vegg til vegg teppe, sĂ„ er det utrulig reinsleg rundt oss, skifting  av seng, hanskar og frakkar er noko vi gjere heile tida. NĂ„r det gjelder maten dei fĂ„r servert til middag, sĂ„ er den mykje betre en kva den er  i Norge. Her fĂ„r dei velge mellom tre til fire middagsretter kvar dag, som f.eks. Kylling, pasta eller gryte med tilbehĂžr. 
FÞr eg reiste ned til London satte eg meg nokre mÄl, blandet anna eit mÄl som handla om hygiene, livskvaliteten og kordan man skal kommunisere med ulike brukara utifrÄ behova deira. Dette er noko eg har fokusert mykje pÄ og det kjem eg til Ä fortsette med. Det er lÊrerike dagar, nÄr eg kjem pÄ arbeid fÄr eg en ein veileder eg skal fÞlgje den dagen, der eg skal observer og vere med pÄ stell av pasientar. Kollegane eg arbeidar med tok meg i mot med varmearmar, det er utrulig kjekt Ä arbeide pÄ Northwood Nuring Home, der alle er hyggelig og i mÞte kommande med alle. Eg ser fram til fleire arbeidsdager her i London.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar